Zwroty i reklamacje

Strona główna / Zwroty i reklamacje

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.

Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej.

Aby dokonać zwrotu, przesyłka nie może nosić znamion użytkowania, musi być w takim stanie, w jakim klient go otrzymał. Musi również być w oryginalnym opakowaniu. Aby dokonać zwrotu, wymagany jest paragon lub dowód zakupu. Gdy otrzymamy Twój zwrot, wyślemy do ciebie e-mail z informacją, że przesyłka od ciebie do nas dotarła. Będziemy również informować o zatwierdzeniu lub odrzuceniu twojego zwrotu.

Warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie niezniszczonego, oryginalnie zapakowanego towaru wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem/fakturą

Jeśli twój zwrot zostanie przez nas zatwierdzony, w ciągu 14 dni dokonamy zwrotu środków na wskazany przez Ciebie nr konta. 

Jeśli chcesz zwrócić/wymienić swój zakup, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU idołącz go do paczki wraz z paragonem.

Prosimy o odesłanie paczki na adres:

SOYOS, ul. Jasna Rola 36c/17, 61-609 Poznań, Kom: +48663816108